مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 06:052019-10-15اقتصادي

افزایش 22درصدی اتباع خارجی در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی


حضور اتباع خارجی در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی امسال 22 درصد افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی گفت: 22هزار نفر از اتباع خارجی مقیم در خراسان رضوی برای شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی نام نویسی کرده اند که این آمار در مقایسه با پارسال 22 درصد افزایش دارد.

محمدتقی هاشمی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما اظهار کرد: طبق آمارهای ارائه شده از 15 مهر تا دیشب 22 هزار و 554 نفر از زائران افغانستانی برای شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین از مرز دوغارون وارد ایران شدند.

وی با اشاره به استقرار دو موکب در مرز دوغارون افزود: موکب مرزبانی در نقطه صفر مرزی و موکب بزرگ امام رضا(ع) که به همت آستان قدس رضوی و ستاد مردمی در مرز دوغارون مستقر شده است پس از پذیرایی و اسکان موقت زائران را به سمت مشهد اعزام می کنند.

سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی بابیان این که طبق تمهیدات انجام شده، مواکب اسکان زائران خارجی خراسان رضوی 45 تا 60 روز فعال خواهد بود گفت: در مجموع 15 موکب افغانستانی در خراسان رضوی اسکان و پذیرایی از زائران را انجام می دهد و چهار موکب در شهرهای نجف و کربلا از اتباع کشور افغانستان دایر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 22درصدی اتباع خارجی در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی

افزایش 22درصدی اتباع خارجی در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی