مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 06:232019-10-15سياسي

مرجعیت شیعه عراق عمود ستون برپایی اربعین


دستگاه های سعودی سال ها در تلاشند حج ابراهیمی که در رتبه نخست تجمع مذهبی دنیا قرار داشت را تبدیل به یک حج خنثی و عافیت طلبانه و خالی از وجهه سیاسی کنند، - اما هرگز فکر نمی کردند درست بیخ گوش آنان، در کشور عراق تجمعی بزرگتر، سیاسی و عامل وحدت شیعه و سنی شکل بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، چندسالی است بزرگترین اجتماع انسانی دنیا از جنس تعلقات مذهبی و با رویکردی ظلم ستیزانه و با محوریت عشق و ارادت به امام حسین(ع) رونق گرفته و هر سال بر خیل مشتاقان حضور در این کنگره عظیم از گوشه گوشه نقاط دنیا افزون تر می شود.

نهضت حسینی سیاسی ترین حرکت تاریخ علیه ظلم و ستم حاکم جور زمان است و در خود رگه های قوی از مبارزه با ظالم و لبیک به محور مقاومت دارد و دستگاه های سعودی سال ها در تلاشند حج ابراهیمی که در رتبه نخست تجمع مذهبی دنیا قرار داشت را تبدیل به یک حج خنثی و عافیت طلبانه و خالی از وجهه سیاسی کنند، اما هرگز فکر نمی کردند درست بیخ گوش آنان، در کشور عراق تجمعی بزرگتر، سیاسی و عامل وحدت شیعه و سنی شکل بگیرد، از این رو مثلث شوم عبری-عربی-آمریکایی دست به کار شد که این کنگره عظیم را کم رنگ کند.

چون اکثریت مشتاق این سفر معنوی از داخل ایران بار سفر می بنند، سعی کردند با شایعه پراکنی های سخیف از پیشروی این حرکت جلوگیری و آن را تخطئه کنند ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرجعیت شیعه عراق عمود ستون برپایی اربعین

مرجعیت شیعه عراق عمود ستون برپایی اربعین