مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 06:342019-10-15پزشكي

خدمات درمانی به 70 هزار زائر حسینی پاکستان در مرز میرجاوه


نیروهای بهداشت و درمان، به صورت 24 ساعته به زوار حسینی پاکستان در مرز میرجاوه خدمات رسانی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ی مرکز سیستان و بلوچستان، میری، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: 200 نفر از نیروهای شبکه بهداشت و درمان شهرستان میرجاوه در پایگاه سلامت پایانه مرزی این شهرستان از نهم مهرماه مستقر شده اند تا به زوار حسینی پاکستان خدمات بدهند.

احمدی مقدم، سرپرست شبکه بهداشت و درمان میرجاوه نیز گفت: هشت گروه بهداشتی و درمانی در پایانه مرزی میرجاوه ، خدمات پزشکی ، دارویی ، دندانپزشکی و مامایی به این زوار ارائه میکنند.

وی افزود: تا کنون به حدود 70 هزار نفر از زائرین حسینی پاکستان خدمات بهداشتی و درمانی داده شده و این خدمات تا پایان اربعین ادامه دارد.

امیریان، فرماندار میرجاوه نیز گفت: از اول محرم تاکنون حدود 98 هزار زائرین حسینی پاکستان از پایانه مرزی میرجاوه عبور کرده اند.

دستگاههای اجرایی سیستان و بلوچستان و شهرستان میرجاوه تا دوهفته بعد از ماه صفر به زائران حسینی پاکستان خدمات رسانی می کنند.

همچنین موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید از روند ورود زائران پاکستانی از پایانه مرزی میرجاوه با تاکید بر این مطلب، گفت: با توجه به ورود چشمگیر زوار حسینی از پاکستان، زیرساخت ها باید در میرجاوه افزایش یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات درمانی به 70 هزار زائر حسینی پاکستان در مرز میرجاوه

خدمات درمانی به 70 هزار زائر حسینی پاکستان در مرز میرجاوه