مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 06:462019-10-15بين الملل

المهندس: آنچه در سوریه رخ می دهد خطرناک است


معاون رییس سازمان حشد شعبی عراق تاکید کرد: آنچه در سوریه رخ می دهد، امری خطرناک است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سومریه نیوز، ابومهدی المهندس، معاون رییس سازمان حشد شعبی عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد: ما با تمامی توانمان جهت تامین امنیت مراسم اربعین حسینی تلاش می کنیم.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه احتمال آزادی و فرار هزاران داعشی در سوریه وجود دارد آنچه در این کشور رخ می دهد، امری خطرناک است.

ترکیه نهم اکتبر یک عملیات برون مرزی علیه نیروهای یگان های مدافع خلق کرد (ی پ گ) در شمال شرق سوریه به راه انداخت و پیش از آن نیز دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا نیروهای خود را از دو پایگاه در آن منطقه خارج کرد و با انتقادهای بین المللی گسترده ای روبرو شد.

عملیات ترکیه این نگرانی را به وجود آورده است که شبه نظامیان داعشی از زندان های تحت کنترل کردها در شمال سوریه فرار کرده و دوباره خودشان را سازماندهی کنند.

اما آنکارا این نگرانی ها را بی اساس می داند.

المهندس همچنین تصریح کرد: ما با ارتش و پلیس مرزها به صورت گسترده به منظور ممانعت از نفوذ داعشی ها به عراق هماهنگی و همکاری داریم.

معاون رییس سازمان حشد شعبی عراق خاطرنشان کرد: ما از درخواست مرجعیت برای تشکیل کمیته ای درخصوص حوادث تاسف باری که در تظاهرات رخ داد، حمایت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المهندس: آنچه در سوریه رخ می دهد خطرناک است

المهندس: آنچه در سوریه رخ می دهد خطرناک است