مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 06:542019-10-15سياسي

اربعین بستری برای هدایت و تنظیم زندگی است


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: اربعین بستری برای هدایت و تنظیم زندگی است.

- حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: اربعین در مکتب ما از قداستی برخوردار بوده و همیشه دارای یک مفهوم بلندی بوده است.

وی با تأکید بر این که اربعین بستری برای جهت گیری، تنظیم زندگی، هدایت و نتیجه گیری است، افزود: اربعینی که امروز مطرح می شود سفر اهل بیت امام حسین (ع) از کربلا تا شام است که به اندازه یک اربعین طول کشید.

ولی نژاد ادامه داد: ما آموخته ایم که اربعین امام حسین (ع) و 10 روز قبل از آن را عزاداری کرده و آن را با رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام رضا(ع) پیوند می دهیم.

وی گفت: حضور گسترده مردم ایران، عراق و دیگر کشورها اسلامی در پیاده روی نجف تا کربلا، پیام فراوانی دارد که مهم ترین آن این است که محبت امام حسین(ع) همه را دور خود جمع کرده است.

ولی نژاد بیان کرد: پیاده روی اربعین ملیت و قومیت و اقلیم نمی شناسد و اینجا فقط حسین (ع) است که شناخته شده و هرکس که با ایشان گره خورده در این راه همراه می شود.

وی توضیح داد که تمام مسلمانان اعم از شیعه و سنی و حتی ادیان دیگر در این حماسه جهانی حضور یافته و این نشان می دهد که سیدالشهدا اختصاص به یک مکتب و مذهب ندارد بلکه متعلق به بشریت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین بستری برای هدایت و تنظیم زندگی است

اربعین بستری برای هدایت و تنظیم زندگی است