مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 06:582019-10-15فرهنگي

خانه امیر کبیر آماده بازدید گردشگران و علاقمندان است


مدیر کل میراث فرهنگی استان مرکزی گفت: همزمان با برگزاری نهمین جشنواره انگور هزاوه ؛ خانه امیر کبیر آماده بازدید گردشگران و علاقمندان است - علیرضا ایزدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ایام برگزاری جشنواره انگور هزاوه؛  بنای منسوب به خاندان  امیر کبیر  که توسط اداره کل میراث فرهنگی مرمت شده  و آماده برای تبدیل به موزه  امیر کبیر و مرکز مطالعات تاریخ معاصر استان می باشد  آماده بازدید گردشگران و علاقمندان می باشد.

  وی گفت : این جشنواره برای نهمین بار در روستای هزاوه شهر اراک برگزار می شود و به سبب اینکه برگزاری این مراسم با ایام ماه صفر مصادف شده نام آن را به آیین شکرگذاری برداشت انگور روستای هزاوه تغییر داده شده است.

این جشنواره برای آشنایی گردشگران و علاقمندان با تنوع و خواص درمانی انگور نهمین جشنواره انگور هزاوه اراک برگزار می شود.

 ایزدی  اظهار داشت: آیین شکرگذاری برداشت انگور روستای هزاوه از چهارشنبه 24 مهرماه با حضور مسئولان شهری و استانی راس ساعت 9 آغاز و فعالیت این مجموعه به مدت یک هفته از ساعت 9 صبح تا 21 شب ادامه دارد.

   مدیر کل میراث فرهنگی استان مرکزی ادامه داد: این مراسم درقالب گردهمایی بیش از 40 غرفه برای ارائه انگور و محصولات تولیدی از انگور برگزار و به منظور افزایش رونق اقتصادی در این عرصه سایر محصولات محلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه امیر کبیر آماده بازدید گردشگران و علاقمندان است

خانه امیر کبیر آماده بازدید گردشگران و علاقمندان است