مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 07:252019-10-15سياسي

حضور و مشارکت بیشتر زنان در انتخابات احزاب مصوب نشد


عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش برای افزایش مشارکت سیاسی زنان در جامعه گفت: حضور و مشارکت بیشتر زنان در انتخابات احزاب مصوب نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پروانه مافی در نشست صمیمانه با بانوان اسلامشهری که با حضور فریده اولادقباد، رییس فراکسیون زان مجلس شورای اسلامی و سید فاطمه ذوالقدر نائب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برگزار شد طی سخنانی با اشاره به برخی اقدامات کمیسیون زنان در مجلس شورای اسلامی در حوزه اجتماعی اظهار داشت: تسهیل ازدواج جوانان، قانون حمایت از خانواده و تشکیل کمیته پیشگیری از آسیب ها از جمله این اقدامات و تلاش ها در کمیسیون زنان است.

مافی در ادامه با بیان اینکه هم اکنون 17 نماینده زن در مجلس شورای اسلامی به فعالیت مشغول هستند گفت: ما به عنوان نماینده در مجلس شورای اسلامی وظیفه خطیر ارتقا وضعیت زنان را بر دوش گرفته ایم و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای افزایش مشارکت سیاسی زنان در جامعه تلاش های بسیاری توسط نمایندگان بانوان در مجلس شورای اسلامی صورت گرفته بیان کرد: در تلاش بودیم تا زنان بیشتر در انتخابات احزاب حضور و مشارکت بیشتری داشته باشند که مصوب نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور و مشارکت بیشتر زنان در انتخابات احزاب مصوب نشد

حضور و مشارکت بیشتر زنان در انتخابات احزاب مصوب نشد