مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 08:052019-10-15فرهنگي

تماشاگر از دیدن «کبوتری ناگهان» لذت می برد


کارگردان نمایش «کبوتری ناگهان» با ابراز امیدواری از اینکه اجراهای بیشتری از این نمایش را بتواند با گروهی از نابینایان روی صحنه ببرد، گفت: اگر تهیه کننده ای حاضر به همراهی باشد آمادگی اجرای این نمایش را در شهرهای دیگر کشور و نیز فستیوال های خارجی داریم .

- کارگردان نمایش کبوتری ناگهان با ابراز امیدواری از اینکه اجراهای بیشتری از این نمایش را بتواند با گروهی از نابینایان روی صحنه ببرد، گفت: اگر تهیه کننده ای حاضر به همراهی باشد آمادگی اجرای این نمایش را در شهرهای دیگر کشور و نیز فستیوال های خارجی داریم چون مخاطب حتما از تماشای آن لذت می برد.

غلامرضا عربی در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: نمایش کبوتری ناگهان سومین اثری است که همراه با گروهی از نابینایان آماده اجرا می کنیم.

اولین نمایش ما فصل بهار نارنج بود که در جشنواره فجر هم اجرا شد و سال قبل نیز نمایشی را با نام شاباش خوان نوشته محمد چرمشیر در خانه هنرمندان و اداره تئاتر اجرا کردیم و امسال همزمان با روز عصای سفید هم قرار است نمایش دیگری را از محمد چرمشیر در پلاتو اجرای تئاتر شهر روی صحنه ببریم.

او ادامه داد: این گروه از سال 92 طی فراخوانی از میان نابینایان دور هم جمع شدند و گروه با سرپرستی من تحت عنوان گروه تئاتر باران که فعالیت تئاتر حرفه ای هم می کند، شکل گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماشاگر از دیدن «کبوتری ناگهان» لذت می برد

تماشاگر از دیدن «کبوتری ناگهان» لذت می برد