مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 08:452019-10-15سياسي

تشدید نظارت بر عرصه های طبیعی در روستای قلات


با هماهنگی دستگاه های مرتبط، نظارت بر اراضی طبیعی و منابع ملی در روستای هدف گردشگری قلات تشدید می شود.

- مرکز فارس، محمود طهماسبی گفت: با هماهنگی و همکاری دستگاه های متولی امر زمین از عرصه های طبیعی منطقه گردشگری قلات بازدید و بررسی های لازم برای پایش و نظارت بیشتر از این منطقه توسط نیرو های حفاظتی انجام شد.

وی هدف از این اقدام را پیشگیری از وقوع تخلفات احتمالی در اراضی ملی و برخورد قاطع با متخلفان اراضی ملی در این منطقه عنوان کرد و افزود: با توجه به تاکیدات و مکاتبات انجام شده از سوی معاون دادستان شیراز در این منطقه با بازرسی کامل از محدوده گزارش تکمیلی از اتفاقات در این محدوده تهیه شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شیراز با اشاره به تشدید نظارت توسط گشت های حفاظتی نیرو های یگان حفاظت منابع طبیعی شیراز در این منطقه افزود: اجرای گشت های مشترک با دستگاه های نظارتی بصورت ویژه در دستور کار قرار دارد تا ضمن شناسایی متخلفین بستر ناامنی برای آنان فراهم شود.

طهماسبی خاطرنشان کرد که در اولین گشت و بازرسی 1500 هکتار از اراضی این منطقه با حضور ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان و همراهی مسئولان امور اراضی، جهادکشاورزی، سازمان آب منطقه ای و یگان حفاظت راه و شهرسازی شیراز، بررسی و پایش شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر عرصه های طبیعی در روستای قلات

تشدید نظارت بر عرصه های طبیعی در روستای قلات