مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 09:412019-10-15اجتماعي

تمهیدات شهرداری مشهد برای استقبال از زائران پیاده


معاون گردشگری و زیارت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: ارائه خدمات در ایستگاه های استقبال از زائران پیاده، با افزایش مشارکت شهروندان انجام خواهد شد.

- معاون گردشگری و زیارت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد مطرح کرد؛ تمهیدات شهرداری مشهد برای استقبال از زائران پیاده معاون گردشگری و زیارت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: ارائه خدمات در ایستگاه های استقبال از زائران پیاده، با افزایش مشارکت شهروندان انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نرگس شالچیان در خصوص برنامه های شهرداری برای استقبال از زائران پیاده اظهار کرد: ارائه خدمات درایستگاه های استقبال از زائران پیاده، با مشارکت بیشتری از سوی شهروندان انجام خواهد شد و افزایش مشارکت اجتماعی و تنوع بخشی به خدمات، از اقدامات جدید در حوزه استقبال از زائران پیاده است.

وی افزود: ارائه خدمات در ایستگاه های استقبال از زائران پیاده، مانند سال های قبل و با کیفیت بالاتر انجام خواهد شد.

معاون گردشگری و زیارت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد با بیان این که امسال، طرح استقبال از زائران پیاده امام رضا(ع) با مشارکت بیشتر شهروندان داوطلب انجام خواهد شد ، خاطرنشان کرد: با توجه به مشارکت گسترده شهروندان، خدمات به بهترین شکل به زائران ارائه می شود و امیدواریم بتوانیم میزبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات شهرداری مشهد برای استقبال از زائران پیاده

تمهیدات شهرداری مشهد برای استقبال از زائران پیاده