مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 10:112019-10-15سياسي

استقرار 120 پایگاه جمعیت هلال احمر در جاده های خراسان رضوی


مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: امسال به منظور خدمات رسانی به زائران پیاده در دهه پایانی صفر 120 پایگاه ثابت، سیار و موقت هلال احمر در جاده های این استان مستقر شده اند.

- سید مجتبی احمدی از ارائه خدمات به زائران افغانستانی در مرز دوغارون بازدید کرد، وی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در ایام پایانی صفر یک تیم امدادی متشکل از یک هزار و 300 پزشک، پرستار، نجاتگر، امدادگر و کادر پزشکی به زائران پیاده رضوی در جاده های ختم شده به مشهد خدمات ارائه می دهند.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به حرکت جمع کثیری از کاروان زائران در این ایام به سمت مشهد 24 تیم عملیاتی از 16 استان به تیم های امدادی این استان اضافه خواهد شد.

احمدی ارائه خدمات به کاروان های پیاده در مدت مشابه سال گذشته را 120 هزار خدمت اعلام کرد و افزود: پیش بینی می شود در پایان ماه صفر بیش از 500 هزار نفر با پای پیاده به عشق زیارت حرم رضوی به مشهد عزیمت کنند و نیز بالغ بر چهار میلیون و 500 نفر با وسایل نقلیه وارد شوند.

وی بیان کرد: در دهه پایانی صفر 176 پزشک، پرستار، نجاتگر و امدادگر در مسیر حدفاصل نجف تا کربلا مستقر هستند و به زائران پیاده اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 120 پایگاه جمعیت هلال احمر در جاده های خراسان رضوی

استقرار 120 پایگاه جمعیت هلال احمر در جاده های خراسان رضوی