مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 10:212019-10-15پزشكي

دیدارهای دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ایران در اتریش


مسئولان وزارت کار، امور اجتماعی و بهداشت اتریش با دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ایران دیدار کردند - در این دیدار طرف اتریشی ضمن ارایه گزارشی از مراحل درمان معتادان و پیشگیری از اعتیاد در کشور اتریش به ارایه امار و مراحل درمان معتادین و تجربه ان کشور در این زمینه پرداخت و گفت که در اتریش تقربیا چهل و پنج هزار معتاد وجود دارد که تحت کنترل و درمان قرار دارند.

سردار اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ایران در این دیدار تجارب کشورمان در این زمینه را برای طرف اتریشی بیان کرد.

وی با اشاره به اینکه تفاوت وضعیت ایران به دلیل همسایگی با کشور افغانستان بعنوان بزرگترین تولید کننده مواد مخدر جهان با کشور اتریش است، گفت که به همین دلیل تفاوت؛ کار های دو کشور در زمینه مبارزه با مواد مخدر متفاوت، ولی در مبحث پیشگیری و درمان تا حد زیادی مشترک می باشد.

دکتر مومنی با اشاره به کشف هشتصد تن مواد مخدر در سال گذشته در ایران که مقصد بیشتر ان اروپا بوده تاکید کرد برای ایران تفاوتی بین جوانان ایرانی و اروپایی نیست و بعنوان یک وظیفه حقوق بشری مبارزه با مواد مخدر بعنوان یک بلای خانمانسوز برای بشریت را وظیفه خود دانست.

وی گفت که جمهوری اسلامی با دادن سه هزارو هشتصد شهید و دوازده هزار جانباز و صرف هزینه بسیار گزاف مادی و معنوی ؛ مرز های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدارهای دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ایران در اتریش

دیدارهای دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ایران در اتریش