مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 10:232019-10-15سياسي

نعمتی: دستگاه دیپلماسی ما باید در موضوع حمله ترکیه به سوریه فعال شود


دستگاه دیپلماسی ما باید در رابطه با موضوع حمله ترکیه به شمال سوریه فعال شود و راه حل پیشگیرانه ای را برای جلوگیری از کشتار مردم مظلوم شمال سوریه در دستورکار خود قرار دهد.

- بهروز نعمتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به حمله ترکیه به شمال سوریه، گفت: حمله ترکیه به سوریه حتماً آسیب جدی به امنیت منطقه خواهد زد.

وقتی که کشورهای منطقه خود حرمت منطقه را نگه ندارند و امنیت منطقه را زیر پا بگذارند، طبیعتاً نیروهای متخاصمی هستند که می خواهند حضور نابخردانه داشته باشند.

  وی افزود: در واقع ایجاد ناامنی در منطقه همان چیزی است که دشمنان فرامنطقه ای ما می خواهند تا زمینه برای دخالت شان در مسائل منطقه ای ما فراهم شود و می خواهند به این بهانه حضور غیرمنطقی داشته باشند که این مسئله به ضرر همه کشورهای منطقه خواهد بود.

  عضو هیأت رییسه مجلس اظهار داشت: با توجه به فضایی که در منطقه شمال سوریه وجود دارد، باید آقای اردوغان هر چه سریع تر نیروهای خود را از این منطقه بیرون بکشد و اگر مشکلی وجود دارد، در قالب مذاکره حل و فصل شود.

  نعمتی خاطرنشان کرد: به اعتقاد من این موضوع یک موضوع جدی است و دستگاه دیپلماسی ما باید در موضوع حمله ترکیه به شمال سوریه فعال شود و راه حل پیشگیرانه ای را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نعمتی: دستگاه دیپلماسی ما باید در موضوع حمله ترکیه به سوریه فعال شود

نعمتی: دستگاه دیپلماسی ما باید در موضوع حمله ترکیه به سوریه فعال شود