مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 10:462019-10-15بين الملل

استارلاینر آذر به فضا می رود


شرکت بویینگ اعلام کرد که در تاریخ 17 دسامبر سال جاری، کپسول حمل خدمه این شرکت موسوم به استارلاینر (Starliner) به سمت ایستگاه فضایی بین المللی یک پرواز آزمایشی انجام خواهد داد.

- شرکت "بویینگ" اعلام کرد که در تاریخ 17 دسامبر سال جاری، کپسول حمل خدمه این شرکت موسوم به "استارلاینر" (Starliner) به سمت "ایستگاه فضایی بین المللی" یک پرواز آزمایشی انجام خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، استارلاینر فضاپیمایی است که به طور اختصاصی برای اعزام فضانوردان به ایستگاه فضایی بین المللی طراحی شده است.

و قرار است به ایستگاه فضایی متصل شود و پیش از بازگشت به زمین پنج روز را در مدار سپری کند و نخستین پرواز آزمایشی بدون خلبان خود به ایستگاه فضایی را تجربه کند.

استارلاینر سوار بر موشک اطلس 5 (Atlas V) متعلق به اتحادیه پرتاب آمریکا(ULA) از مرکز فضایی کندی ناسا در فلوریدا به فضا خواهد رفت.

بویینگ جوانب احتیاط برای این پرتاب را رعایت کرده و اخیرا آزمایش های متعددی را برای این پرتاب انجام داده است.

در فصل تابستان بود که ناسا اعلام کرد، در ایستگاه فضایی بین المللی را به سوی پروژه های تجاری باز خواهد کرد و به شرکت های خصوصی اجازه خواهد داد که از طریق این آزمایشگاه فضایی تحقیقات فضایی خود را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استارلاینر آذر به فضا می رود

استارلاینر آذر به فضا می رود