مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 12:522019-10-15اقتصادي

مسئولان از ازدیاد مراکز فروش دخانیات جلوگیری کنند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کاشان گفت: لازم است دستگاه های ذی ربط اجرایی کاشان از ازدیاد مراکز عرضه و فروش انواع دخانیات جلوگیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباسعلی قپانی پور ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از مهمترین مولفه های دستیابی به اقتصاد مقاومتی جلوگیری از قاچاق کالاست، اظهار داشت: جلوگیری از قاچاق کالا سبب رونق تولید در کشور و به دنبال آن موجب دستیابی به اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب می شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مشکلات اقتصاد کشور قاچاق کالا و ارز است، ابراز داشت: قاچاق کالا و ارز علاوه بر مشکلات اقتصادی در بین آحاد جامعه باعث کم شدن رونق تولید و افزایش بیکاری در واحدهای تولیدی-صنعتی می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی شهرستان کاشان با ابراز نگرانی از ازدیاد واحدهای عرضه و فروش محصولات دخانی مثل سیگار، توتون، تنباکو و قلیان در سطح شهرستان تصریح کرد: لازم است دستگاه های اجرایی ذی ربط همانند معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی، اداره صنعت، معدن و تجارت و همچنین اتاق اصناف درباره این موضوع اقدامات لازم را انجام دهند.

پلاک کوبی 5500 دام سبک و سنگین در کاشان وی همچنین از پلاک کوبی 5500 دام سبک و سنگین در کاشان خبر داد و افزود: این اقدام برای هویت گذاری و سرشماری دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان از ازدیاد مراکز فروش دخانیات جلوگیری کنند

مسئولان از ازدیاد مراکز فروش دخانیات جلوگیری کنند