مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 12:542019-10-15سياسي

موکب های شهرستان گناوه روزانه به 10 هزار نفر خدمات می دهند


موکب های شهرستان گناوه روزانه به 10 هزار نفر خدمات می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی بعد از ظهر سه شنبه در بازدید از موکب های شهرستان گناوه اظهار داشت: به رغم تلاش ها و توطئه های گسترده دشمنان اسلام دشمنان با استفاده از ابزار رسانه ای و تبلیغات متنوع برای کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی جهانی اربعین این راهپیمایی امسال باشکوهتر و پرشور تر از سال های گذشته در حال برگزاری است.

وی افزود: امروز همایش جهانی اربعین نشان دهنده قدرت و عظمت جهان اسلام و مسلمانان است که با یکپارچگی و وحدت برگزار می شود و دشمنان هرگز توانایی کمرنگ آن را نخواهند داشت.

امام جمعه گناوه گفت: دشمنان اسلام از زمان واقعه عاشورا تا کنون تلاش کردند تا نام امام حسین (ع) و قیام عاشورا را نابود کنند ولی به فضل الهی این نام و قیام خونین و اهداف جهانی آن تا همیشه تاریخ جاودانه و ماندگار خواهد ماند.

وی با تقدیر از همه تلاش ها و خدمات دست اندرکاران و خادمان موکب های شهرستان به زائران حسینی بیان کرد: راه امام حسین (ع) و اهداف قیام آن حضرت تا ظهور منجی عالم بشیریت حضرت مهدی موعود (عج) ادامه خواهد یافت.

وی افزود: تلاش مجموعه ستاد اربعین شهرستان و همه دست اندرکارانی که با برنامه ریزی لازم موکب ها را برای خدمت رسانی به زائران امام حسین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب های شهرستان گناوه روزانه به 10 هزار نفر خدمات می دهند

موکب های شهرستان گناوه روزانه به 10 هزار نفر خدمات می دهند