مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 13:222019-10-15اجتماعي

ادارات استان موظف به ارائه خدمات به معلولان در ورودی اداره هستند


مدیرکل دفترفنی استانداری قزوین گفت: تمام ادارات استان که به لحاظ مناسب سازی شرایط لازم برای تردد معلولان را ندارند موظف به ارائه خدمات به معلولان در قالب میز خدمت در ورودی اداره هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، پیمان پیرمرادی در جلسه ساماندهی مناسب سازی شهری برای معلولان که ظهر امروز در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: معلولان به دلیل عدم مناسب سازی ادارات نمی توانند به قسمت های مختلف ادارات مراجعه کنند بنابراین آن اداره موظف است در ورودی اداره میز خدمت مستقر کرده و کار معلولان مراجعه کننده را انجام دهد.

وی افزود: برخی از دستگاه های اجرایی بودجه و امکان لازم برای انجام مناسب سازی را ندارند بنابراین با استقرار میزخدمت می توان تا حدی این مشکل را مرتفع کرد.

مدیرکل دفترفنی استانداری قزوین اضافه کرد: این موضوع به روسای ادارات ابلاغ می شود و از معلولان نیز تقاضا داریم نسبت به این موضوع آگاهی داشته و در صورت مراجعه به اداره ای که مناسب سازی لازم برای تردد آنان را ندارد، تقاضای ارائه خدمات در ورودی آن اداره را داشته باشند.

پیرمرادی با تأکید بر ارائه آموزش به شهروندان برای ارتباط با روشندلان ادامه داد: آموزش به اقشار مختلف جامعه که با روشندلان در ارتباط هستند بسیار حایزاهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات استان موظف به ارائه خدمات به معلولان در ورودی اداره هستند

ادارات استان موظف به ارائه خدمات به معلولان در ورودی اداره هستند