مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 13:402019-10-15ورزشي

باز هم می توانیم قهرمان جهان شویم


با توجه به ووشوکاران و کادر فنی با تجربه ای که داریم، بازهم می توانیم قهرمان جهان شویم - علی اسفندیاری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار درباره حضور تیم ملی ووشو در رقابت های جهانی 2019 شانگهای گفت: تیم ما در این دوره از مسابقات که در چین برگزار می شود از نفر های بسیار خوب و کادر فنی باتجربه ای برخوردار است، تنها استرس ما میزبانی چین است، اما چون تیم بسیار باتجربه ای داریم، می توانیم حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

وی افزود: در بخش ساندا در اوزان 65، 70، 75، 80 و 90- کیلوگرم نماینده داریم و میلاد عارفی مقام، محسن محمد سیفی و یوسف صبری طلایی های دوره گذشته ما بودند که در این دوره هم نمایندگان ایران هستند.

کارشناس ووشو گفت: در وزن 65 کیلوگرم عرفان آهنگریان در حالی به مسابقات جهانی اعزام می شود که با شکست حریف چینی در بازی های آسیایی جاکارتا مدال طلا گرفت و در وزن 80 کیلوگرم علی خورشیدی که در رده جوانان عنوان دار است، نخستین بار در بخش بزرگسالان اعزام می شود، این موضوع موجب امیدواری است که بتوانیم با این نفر های باتجربه از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.

وی افزود: در دوره گذشته که مسابقات در روسیه برگزار شد، در پنج وزنی که در بخش مردان اعزام شدند، چهار مدال طلا و یک نقره گرفتیم، در بخش بانوان هم هر سه سانداکاری که اعزام می شوند، یعنی خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز هم می توانیم قهرمان جهان شویم

باز هم می توانیم قهرمان جهان شویم