مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 13:412019-10-15اجتماعي

بهره مندی بیش از 2000 نفر نابینا و کم بینا از خدمات بهزیستی بوشهر


مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از بهره مندی بیش از 2 هزار و 387 نابینا و کم بینا از خدمات اداره کل بهزیستی استان خبر داد.

- علیرضا حاجیونی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از جمعیت 21 هزار و 637 معلول زیرپوشش بهزیستی استان بوشهر 11 درصد نابینا و کم بینا از خدمات اداره کل بهزیستی استان بوشهر بهره مند هستند.

وی تصریح کرد: طراحی پوستر روز عصای سفید امسال که کار یکی از نابینایان توانمند است با استفاده از استعاره خورشید ایجاد فرصت های برابر برای همه افراد جامعه را به ما یادآوری می کند.

وی تأکید کرد: با توجه به توانمندی و قابلیت جامعه معلول به ویژه نابینایان و کم بینایان امروز این قشر نیازی به ترحم افراد ندارند بلکه تنها به احترام و توجه جامعه نسبت به حقوق آن ها نیاز دارند.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر به مناسبت 15 اکتبر مصادف با 23 مهرماه روز جهانی عصای سفید گفت: عصای سفید روزی است که به همه ما انسان های سالم یادآوری می کند شهروندانی هستند که با ایجاد برخی موانع و سد معبرها توسط جامعه، استقلال را از آن ها می گیریم.

حاجیونی با بیان اینکه افراد معلول انسان و دارای توانمندی هایی هستند و باید پذیرفت افراد معلول قبل از اینکه معلول باشند که باید آن ها را باور کرد و به آن ها احترام گذاشت گفت: اداره کل بهزیستی استان بوشهر با وجود محدودیت اعتبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی بیش از 2000 نفر نابینا و کم بینا از خدمات بهزیستی بوشهر

بهره مندی بیش از 2000 نفر نابینا و کم بینا از خدمات بهزیستی بوشهر