مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 15:012019-10-15سياسي

مسؤولان حقوق شهروندی روشندلان جامعه را محقق سازند


رییس انجمن نابینایان آذربایجان غربی گفت: مسؤولان با اجرای مفاد قانون عصای سفید، حقوق شهروندی روشندلان و دیگر معلولان جامعه را محقق سازند.

- عبدالمناف عظیمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: 15 اکتبر با نام روز جهانی عصای سفید با هدف جلب توجه جهانی به نابینایان و ایجاد حس امنیت در اجتماع برای این قشر نامگذاری شده است.

وی از تاسیس دفتر این انجمن در 9 شهرستان استان خبر داد و افزود: تا دو ماه آینده دفاتر این انجمن در شهرستانهای میاندوآب، تکاب و شاهین دژ نیز تاسیس می شود.

رییس انجمن نابینایان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: بیش از دو هزار نفر از نابینایان از خدمات این دفاتر فعال در شهرستان های استان بهره مند هستند.

وی با تاکید بر ضرورت اجرای مفاد قانون عصای سفید و لزوم برخورداری نابینایان از حقوق اجتماعی تصریح کرد: مسؤولان استانی و کشوری با برنامه ریزی اصولی و توجه بیشتر، حقوق شهروندی روشندلان و دیگر معلولان جامعه را محقق سازند.

عظیمی رفع مشکل کلاس بندی و تعیین سطح نابینان استان با معرفی پزشک متخصص در ارومیه و دریافت مجوز چاپ انتشارات کتاب و چاپ قرآن با خط بریل برای استفاده نابینایان را از مهمترین فعالیت های این انجمن در سالجاری اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان حقوق شهروندی روشندلان جامعه را محقق سازند

مسؤولان حقوق شهروندی روشندلان جامعه را محقق سازند