مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 15:072019-10-15اجتماعي

11 درصد معلولان زیر پوشش بهزیستی بوشهر نابینا هستند


از جمعیت 21 هزار و 637 معلول زیرپوشش بهزیستی استان بوشهر 11 درصد نابینا و کم بینا از خدمات اداره کل بهزیستی استان بوشهر بهره مند هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علیرضا حاجیونی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طراحی پوستر روز عصای سفید امسال که کار یکی از نابینایان توانمند است با استفاده از استعاره خورشید ایجاد فرصت های برابر برای همه افراد جامعه را به ما یادآوری می کند، اظهار داشت: از جمعیت 21 هزار و 637 معلول زیرپوشش بهزیستی استان بوشهر 11 درصد نابینا و کم بینا از خدمات اداره کل بهزیستی استان بوشهر بهره مند هستند.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر افزود: اداره کل بهزیستی استان بوشهر با وجود محدودیت اعتباری نهایت تلاش خود را برای تأمین نیاز جامعه نابینایان و کم بینایان در بخش تأمین وسایل توان پزشکی از جمله عصای سفید، درشت نما، ساعت گویا و دستگاه تایپ بریل را دارد.

وی گفت: اشتغال یکی از مشکلات جامعه معلولان است که با وجود احیای قانون جامع حمایت از معلولان و استفاده از قانون 3 درصد اشتغال آنان در دستگاه های دولتی تلاش می شود با پرداخت تسهیلات لازم در کنار مهارت های حرفه ای بتوانیم آن ها را توانمند و زمینه استقلال آن ها را فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 درصد معلولان زیر پوشش بهزیستی بوشهر نابینا هستند

11 درصد معلولان زیر پوشش بهزیستی بوشهر نابینا هستند