مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 16:202019-10-15اقتصادي

اختصاص 100درصد ناوگان اتوبوسی در 4 روز


معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت : به دلیل تقاضای بالای زوار اربعین در سال جاری، بعدازظهر امروز تصمیم گرفتیم در روزهای 25 تا 28 مهرماه ، - 100 درصد افزایش دهیم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری صدا و سیما ، مهران قربانی گفت : واقعه اربعین یک واقعه بی نظیر در دنیا است و هیچ نمونه از سفر در دنیا نداریم که در یک دوره 15 الی 16 روزه، بیش از 3٫5 میلیون زائر از کشور خارج شوند و بخواهند در یک دوره چهار تا پنج روزه، همه به کشور برگردند.

وی افزود : به همین دلیل برنامه ریزی حمل و نقل برای این تعداد زائر ،برنامه ریزی پیچیده و دقیقی باید باشد تا در زمان بازگشت زوار و اوج سفرهای برگشت، به دلیل محدودیت های ظرفیت راه ها و ناوگان ، اختلالاتی پیش نیاید.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه تا پیش از این 70 درصد ناوگان اتوبوسی کشور در اختیار جابه جایی زوار اربعین بود، افزود: سفر زیارتی اربعین یک افتخار ملی اسلامی محسوب می شود و برای آنکه بتوانیم بهترین خدمات را به زائران اباعبدالله در زمان سفرهای بازگشت ارائه کنیم، تلاش کردیم رقم 70 درصد ناوگان اتوبوسی که تا پیش از این قرار بود به سفرهای اربعین اختصاص یابد، به عدد 100 درصد ناوگان افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 100درصد ناوگان اتوبوسی در 4 روز

اختصاص 100درصد ناوگان اتوبوسی در 4 روز