مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 17:102019-10-15فرهنگي

باشگاه فیلم حوزه هنری یزد به ایستگاه صدم رسید


یکصدمین نشست تخصصی اکران و تحلیل فیلم حوزه هنری یزد با اکران فیلم «پاراسایت» (انگل) ساخته بونگ جون ـ هو، کارگردان و فیلم نامه نویس سرشناس کره جنوبی برگزار شد.

- یزد ـ یکصدمین نشست تخصصی اکران و تحلیل فیلم حوزه هنری یزد با اکران فیلم پاراسایت (انگل) ساخته بونگ جون ـ هو، کارگردان و فیلم نامه نویس سرشناس کره جنوبی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید حُسنی، نویسنده و مدرس داستان نویسی در این نشست با اشاره به ویژگی های پاراسایت آن را اثری گیرا، برنده جایزه کن و قابل تأمل دانست و از ابعاد مختلف به تحلیل و بررسی آن پرداخت.

وی با اشاره به قابلیت های فیلم به لحاظ نمادپردازی اظهار داشت: این فیلم نمادهای سیاسی و اشارات مستقیم سیاسی بسیاری دارد و می توان گفت که خدمتکار اول خانواده نقش کیم جون اون، رهبر کره شمالی را بازی می کند که از یک جامعه محبوس سرپرستی می کند.

خانواده فقیر که بستر ایجاد داستان و زادگاه شخص اول فیلم است کره جنوبی را بازی می کند و خانواده ثروتمند جامعه جهانی را تشکیل می دهد که جریان آمریکایی در آن پررنگ است و به طرز ویژه ای غرب گرایی را مورد نقد قرار می دهد.

حُسنی ادامه داد: در بستر این خانه که جامعه جهانی است، دو کره گاهی در خفا و گاه پیش روی جامعه جهانی درگیری هایی با یکدیگر دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه فیلم حوزه هنری یزد به ایستگاه صدم رسید

باشگاه فیلم حوزه هنری یزد به ایستگاه صدم رسید