مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 05:002019-10-16اقتصادي

پلارک: 11 میلیون بطری آب در مرزها دپو کردیم/ ارسال 30 تریلی آب و غذا به کربلا


رییس کمیته اسکان و تغذیه ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه 11 میلیون بطری آب آشامیدنی برای بازگشت زائران اربعین در مرزها ذخیره شده است، گفت: - برای روزهای پیک اربعین 30 تریلی آب و غذا و 2 تریلی یخ به عراق ارسال می شود.

حسن پلارک، رییس کمیته اسکان و تغذیه ستاد مرکزی اربعین حسینی در گفت وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه موکب های اربعینی از هفته گذشته خدمت رسانی به زائران را آغاز کردند، اظهار داشت: با وجود افزایش تعداد زائران، خدمت رسانی در موکب ها به خوبی انجام می شود و با توجه به تدابیر اتخاذ شده، هیچ گونه کمبود مواد غذایی برای پذیرایی از زائران وجود ندارد.

برای تأمین آب آشامیدنی زائران در مرز شلمچه از بصره آب خریداری و در مرز توزیع شد وی با بیان اینکه در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته گذشته در مرزهای چهارگانه با تعداد زیادی از زائران مواجه شدیم، افزود: این افزایش جمعیت موجب شد تا خدمت رسانی تاحدودی به کُندی صورت گیرد.

البته در مرز شلمچه ساعاتی به علت نبود وسایل حمل و نقل در خاک عراق شاهد تجمع جمعیت بودیم.

پلارک با اشاره به کمبود آب در مرز شلمچه تصریح کرد: کمبود آب در این مرز با توجه به گرمای هوا و ازدحام جمعیت به سرعت برطرف شد، به طوری که حتی برای رفاه بیشتر زائران آب از بصره خریداری کرده و در اختیار موک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلارک: 11 میلیون بطری آب در مرزها دپو کردیم/ ارسال 30 تریلی آب و غذا به کربلا

پلارک: 11 میلیون بطری آب در مرزها دپو کردیم/ ارسال 30 تریلی آب و غذا به کربلا