مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 06:112019-10-16بين الملل

قطعنامه محکومیت سیاست ترامپ در سوریه، روی میز مجلس نمایندگان


مجلس نمایندگان آمریکا امروز (چهارشنبه) قطعنامه ای در محکومیت تصمیم دونالد ترامپ برای خارج سازی نیروهای کشورش از شمال سوریه را به رای می گذارد.

- مجلس نمایندگان آمریکا امروز (چهارشنبه) قطعنامه ای در محکومیت تصمیم دونالد ترامپ برای خارج سازی نیروهای کشورش از شمال سوریه را به رای می گذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، سخنگوی نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان آمریکا تایید کرد که قطعنامه مشترکی امروز به طور رسمی در مخالفت با استراتژی دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا در صحن این مجلس به رای گذاشته می شود.

پلوسی و چاک شومر، رهبر اقلیت سنای آمریکا از جمهوری خواهان خواسته اند تا از این قطعنامه حمایت کنند.

یک رای دو حزبی در مجلس نمایندگان آمریکا می تواند به افشار فشار به میچ مک کانل، رهبر اکثریت سنای آمریکا و به رای گذاشتن این قطعنامه در صحن سنای تحت کنترل جمهوری خواهان کمک کند.

پلوسی و شومر که هر دو دموکرات هستند، اعلام کردند: هرج و مرج و ناامنی ایجاد شده در سوریه با تصمیم فاجعه بار رییس جمهوری آمریکا برای خروج ناگهانی از شمال سوریه نیازمند یک رهبری قدرتمند و هوشمندانه از سوی کنگره است.

این بیانیه تاکید می کند: ما یک صدا از رییس جمهوری آمریکا می خواهیم تا از جوامع کرد حمایت کند، اطمینان حاصل کند که ارتش ترکیه خویشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعنامه محکومیت سیاست ترامپ در سوریه، روی میز مجلس نمایندگان

قطعنامه محکومیت سیاست ترامپ در سوریه، روی میز مجلس نمایندگان