مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 06:252019-10-16اقتصادي

کشف 126 میلیاردی کالای قاچاق در همدان


دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالاوارز استان همدان با اشاره به کشف و ضبط کالای قاچاق در این استان گفت: در 6 ماهه ابتدای امسال کالای قاچاق به ارزش 126 میلیارد تومان در استان همدان کشف و ضبط شده است.

- دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالاوارز استان همدان خبر داد کشف 126 میلیاردی کالای قاچاق در همدان دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالاوارز استان همدان با اشاره به کشف و ضبط کالای قاچاق در این استان گفت: در 6 ماهه ابتدای امسال کالای قاچاق به ارزش 126 میلیارد تومان در استان همدان کشف و ضبط شده است.

حبیب مومیوند در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه تغییر رویکرد در مبارزه با قاچاق کالاوارز در استان همدان مشهود است، اظهار کرد: در زمینه مبارزه با قاچاق کالا با کمک مردم و دستگاه های فرهنگی و دانشگاه ها امیداوریم به زودی شاهد نتایج مثبت در استان باشیم.

وی با تأکید بر اینکه برخورد با قاچاق کالا یکی از اضلاع رونق اقتصادی است، افزود: به هر میزان که کالای قاچاق وارد کشور شود، به همان میزان از اشتغال جوانان کاسته می شود.

مومیوند با اشاره به اینکه 18 دستگاه در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالاوارز عضو هستند، تصریح کرد: در بحث قاچاق کالا دو رویکرد مقابله و پیشگیری وجود دارد به طوریکه کار برخوردی توسط نیروی انتظامی و سایر دستگاه ها به خوبی انجام می گیرد اما ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 126 میلیاردی کالای قاچاق در همدان

کشف 126 میلیاردی کالای قاچاق در همدان