مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 06:372019-10-16اقتصادي

برای تجاری شدن سوغات استان هیچ کاری نکرده ایم


نایب رییس انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی گفت: الان پروژه هایی برای شناسایی سوغات و صنایع دستی استان در حال انجام است، اما برای تجاری شدن آن ها هیچ کاری نکردیم.

- امیرمهدی مرادی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بازخورد نگاهی که به سرمایه گذاری های بزرگ در استان ما وجود دارد به عنوان مثال اتفاقاتی که در شرکت پدیده شاندیز افتاد، منجر به این برداشت می شود استان کشش سرمایه گذاری های بزرگ از این دست را ندارد، علی رغم اینکه این حرکت برای جلوگیری از تضییع حقوق مردم انجام می شود.

نایب رییس انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی افزود: وقتی ما برای سرمایه گذار دشواری به وجود می آوریم او ترغیب به سرمایه گذاری در استان نمی شود و ترجیح می دهد به استانی برود که با او راحت تر برخورد می شود و به او برای سرمایه گذاری کمک می کنند؛ البته ممکن است برخی موانع از روی خیرخواهی باشد اما عملا به وضعیت سرمایه گذاری در استان آسیب می زند.

مرادی اضافه کرد: این برخوردها در واقع یک خاطره بد برای همه سرمایه گذارها ایجاد می کند، در نتیجه از سرمایه گذاری در استان می ترسند و فکر می کنند برای سرمایه گذاری در این جا با یک ریسک بزرگ مواجه هست، در حالی که ابر پروژه‎ های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری موجب اشتغال و همچنین منتفع شدن کارخانه های سیمان، فولاد، کاشی، سرامیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تجاری شدن سوغات استان هیچ کاری نکرده ایم

برای تجاری شدن سوغات استان هیچ کاری نکرده ایم