مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 06:472019-10-16اقتصادي

تنها راه حذف دلالان از روش رحم جایگزین


درمان ناباروری یک کار چندتخصصی است که به بیش از 10 تخصص و فوق تخصص گوناگون نیاز دارد و رحم جایگزین نیز یک روش پیچیده است و 9 ماه به طول می انجامد و ممکن است در هر مقطع آن مشکل یا بحرانی ایجاد شود.

- بنابراین، حتماً باید در یک مرکز درمان ناباروری جامع، مرجع و معتبر انجام شود، مرکزی که همه تخصص ها، تجهیزات و خدمات تشخیصی و درمانی لازم برای درمان ناباروری را از صفر تا صد یک جا در خود جمع کرده باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحم جایگزین یکی از روش های پیشرفته درمان ناباروری است که حاصل تلفیق دانش و فناوری های نوین در حوزه تولید مثل است.

دکتر فرهاد یغمایی، مدیر کلینیک درمان های جایگزین مرکز درمان ناباروری ابن سینا، با اشاره به حدود دو دهه قدمت این روش در جهان گفت: رحم جایگزین در واقع یکی از حلقه های آخر درمان ناباروری است که این روش پیچیده در ایران نیز همپای کشورهای پیشرفته جهان، بیش از یک دهه است که به زوج های نابارور ارائه می شود.

از این روش زمانی استفاده می شود که به هر دلیلی بارداری برای خانم ناممکن یا خطرناک باشد.

مدیر کلینیک درمان های جایگزین مرکز درمان ناباروری ابن سینا با اشاره به موارد استفاده از روش رحم جایگزین در درمان ناباروری گفت: گاهی خانم فاقد رحم است، چه به صورت ژنتیکی و مادرزادی، چه در اثر آسیب یا جراحی های قبلی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه حذف دلالان از روش رحم جایگزین

تنها راه حذف دلالان از روش رحم جایگزین