مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 06:522019-10-16سياسي

شهید بابایی: جانم را برای اهتراز پرچم لا اله الا الله در پهنه گیتی هدیه خواهم کرد


شهید ابوالفضل بابایی در وصیت نامه خود آورده است: برای احیای دین و قرآن از تمام هستی ام که جان و تنم باشد گذشته ام و آن را برای به اهتراز در آوردن پرچم لا اله الا الله در سراسر پهنه گیتی هدیه خواهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، شهید ابوالفضل بابایی یکم فروردین ماه سال 1341 در روستای خیرآباد از توابع شهرستان اراک دیده به جهان گشود.

از کودکی متواضع و مهربان بود، ابوالفضل اولین فرزند خانواده است و تحصیلاتش را تا پایان دوره راهنمایی به اتمام رساند، از نوجوانی به یاری پدر می شتافت و در کارهای کشاورزی به پدرش کمک می کرد.

اخلاقش زبانزد خاص و عام بود، او جوانی متدین بود و همیشه به خانواده نماز اول وقت را سفارش می کرد.

  دوران خدمت سربازیش مصادف بود با جنگ تحمیلی لذا به پادگان آموزشی اعزام و سپس در لشکر 28 کردستان شروع به خدمت کرد، بیش از یک سال در مناطق جنگی غرب کشور حضور داشت و سرانجام در ششم خرداد ماه 1362 در محورمریوان  -سقز در نزدیکی روستای غمچیان هنگام درگیری با گروهک های ضد انقلاب بوسیله ترکش خمپاره به شهادت رسید، پیکر مطهر شهید در زادگاهش به خاک سپرده شد.

جانم را برای اهتراز  پرچم لا اله الا الله در پهنه گیتی هدیه خواهم کرد در وصیت نامه این شهید آمده است: خدایا تو شاهدی و گواهی آنچه که مرا ملزم به نوشتن این وصیت نامه کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید بابایی: جانم را برای اهتراز پرچم لا اله الا الله در پهنه گیتی هدیه خواهم کرد

شهید بابایی: جانم را برای اهتراز پرچم لا اله الا الله در پهنه گیتی هدیه خواهم کرد