مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 07:312019-10-16سياسي

از معرفی برترین های آزمون سراسری تا اعتراض نمایندگان تشکل های دانشجویی


مراسم آغاز سال تحصیلی 1398 در حالی برگزار شد که نمایندگان دانشگاه گله های خود را به رییس جمهور ارائه کردند، از سوی دیگر نمایندگان تشکل های دانشجویی نسبت به عدم مذاکرات میان دانشجویان و رییس جمهور اعتراض کردند و به نشانه اعتراض سالن مراسم را ترک کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در مراسم آغاز سال تحصیلی که امروز در دانشگاه تهران برگزار شد، دکتر حسن روحانی رییس جمهوری، دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر نمکی وزیر بهداشت و دکتر خدایی رییس سازمان سنجش آموزش کشور حضور داشتند.

در این مراسم دو نفر از نمایندگان دانشگاه که از اعضای هیات علمی دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران بودند، طی سخنانی گله های خود را در حوزه های آموزشی و اشتغال دانشجویان و چالش هایی که دانشجویان با آن سرو کار دارند، ارائه کردند.

در این مراسم همچنین از برترین های آزمون سراسری تقدیر شد که بر اساس اسامی اعلام شده پنج نفر از برترین های آزمون سراسری سال 1398 در گروه علوم ریاضی، پنج نفر از برترین های آزمون علوم تجربی، پنج نفر از حوزه علوم انسانی، سه نفر از گروه هنر و سه نفر از زبان های خارجی مورد تقدیر قرار گرفتند.

علاوه بر آن نفرات اول سهمیه ایثارگران آزمون 1398 نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از معرفی برترین های آزمون سراسری تا اعتراض نمایندگان تشکل های دانشجویی

از معرفی برترین های آزمون سراسری تا اعتراض نمایندگان تشکل های دانشجویی