مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 07:342019-10-16فرهنگي

چالشی لذت بخشی برای فیلم سازان کوتاه


کارگردان فیلم کوتاه «بدل»، معتقد است که اکران فیلم های کوتاه در گروه «هنروتجربه» چالش لذت بخشی برای فیلمسازان کوتاه است و  آنها را برای ورود به عرصه فیلم های بلند  آماده می کند.

- کارگردان فیلم کوتاه بدل ، معتقد است که اکران فیلم های کوتاه در گروه هنروتجربه چالش لذت بخشی برای فیلمسازان کوتاه است و  آنها را برای ورود به عرصه فیلم های بلند  آماده می کند.

روناک جعفری که این روزها فیلمش در قالب باکس فیلمهای کوتاه 88 دقیقه ای در گروه هنروتجربه روی پرده است، درباره اکران فیلم کوتاه خود روی پرده سینما به ایسنا گفت: به عقیده من گروه هنروتجربه با امکان اکران فیلمهای کوتاه، فیلمسازان فیلم کوتاه را برای ورود به عرصه فیلمهای بلند آماده میکند.

وی افزود: دنیای حرفه ای فیلمسازی چالشهای خاص خود را دارد و هنروتجربه این فرصت را در اختیار فیلمسازان فیلم کوتاه قرار میدهد که بتوانند در آینده تبدیل به فیلمسازان موفقی در زمینه ساخت فیلمهای بلند شوند.

جعفری با اشاره به برنامههای گروه هنروتجربه برای اکران فیلم ها بیان کرد: اکران فیلمهای کوتاه به طور همزمان در شهرستانها و همچنین برگزاری جلسات نقد وبررسی در شهرهای مختلف تجربه تازه ای برای این دسته فیلمسازان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالشی لذت بخشی برای فیلم سازان کوتاه

چالشی لذت بخشی برای فیلم سازان کوتاه