مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 07:552019-10-16اقتصادي

4 اصل ابتدایی بازاریابی محتوایی


فروش محصولات و خدمات در بازارهای امروز، بدون بازاریابی محتوایی غیرممکن است.

برای طراحی یک برنامه بازاریابی محتوایی لازم است تا در گام نخست دست به تدوین یک استراتژی کلان زد.

- اگر بدون داشتن استراتژی وارد کارزار بازاریابی محتوایی شوید، دقیقا همانند کسی عمل کرده اید که بدون داشتن هدف اقدام به تیراندازی می کند؛ هم فشنگ هایتان را از دست می دهید هم کوله بارتان خالی از شکار می ماند.

این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا با هدف کمک به کسب و کارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.

برای تدوین استراتژی بازاریابی محتوایی باید چهار اصل ابتدایی را در نظر داشته باشید.

به جای برند خودتان به مخاطبین توجه کنید تولید محتوا باید در مسیر نیازهای مشتری انجام شود تا آنها را به سمت وبسایت شما هدایت کند.

بدین منظور نه روی خواسته های خود، بلکه روی نیازهای مخاطبین تمرکز کنید.

به نگرانی های بازار هدف خود فکر کنید، آنها را لیست کنید و از آنها برای جلب نظر مخاطبین استفاده کنید.

یکی از موضوعات مهمی که باید به آن توجه کنید، نهایت استفاده از منابع و ابزارهای موجود است.

به عنوان نمونه فروش محصولات به بازار هدف، بدون نیروی انسانی برای مدیریت نرم افزارهای اتوماسیون تقریبا غیرممکن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 اصل ابتدایی بازاریابی محتوایی

4 اصل ابتدایی بازاریابی محتوایی