مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 08:202019-10-16اقتصادي

افزایش100 درصدی ناوگان اتوبوس برای انتقال زائران


معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از افزایش 100 درصدی ناوگان اتوبوسی درپی تقاضای بالای زوار اربعین در روز های 25 تا 28 مهر خبر داد.

- مرکز کرمانشاه، مهران قربانی گفت: واقعه اربعین یک واقعه بی نظیر در دنیاست و هیچ نمونه از سفر در دنیا نداریم که در یک دوره 15 الی 16 روزه، بیش از 3٫5 میلیون زائر از کشور خارج شوند و بخواهند در یک دوره چهار تا پنج روزه، همه به کشور برگردند.

وی افزود: به همین دلیل برنامه ریزی حمل و نقل برای این تعداد زائر، برنامه ریزی پیچیده و دقیقی باید باشد تا در زمان بازگشت زوار و اوج سفر های برگشت، به دلیل محدودیت های ظرفیت راه ها و ناوگان، اختلالاتی پیش نیاید.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه تا پیش از این 70 درصد ناوگان اتوبوسی کشور در اختیار جابه جایی زوار اربعین بود، ادامه داد: سفر زیارتی اربعین یک افتخار ملی اسلامی محسوب می شود و برای آنکه بتوانیم بهترین خدمات را به زائران اباعبدالله (ع) در زمان سفر های بازگشت ارائه کنیم، تلاش کردیم رقم 70 درصد ناوگان اتوبوسی که تا پیش از این قرار بود به سفر های اربعین اختصاص یابد، به عدد 100 درصد ناوگان افزایش دهیم.

وی اضافه کرد: بدین ترتیب فقط در تاریخ های پنج شنبه 25 مهر تا یکشنبه 28 مهر، در یک دوره چهار روزه، 100 درصد اتوبوس های ناوگان اتوبوسی مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش100 درصدی ناوگان اتوبوس برای انتقال زائران

افزایش100 درصدی ناوگان اتوبوس برای انتقال زائران