مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 09:002019-10-16سياسي

ضرورت نزدیکی دانشگاه های وزارتین علوم و بهداشت برای توسعه فناوری


مدیر دفتر توسعه سلامت وزارت بهداشت با بیان اینکه طرح های مأموریت محور مشترک در حوزه توانبخشی بین دانشگاه علوم بهزیستی و صنعتی شریف را مورد حمایت مالی قرار خواهیم داد، - افزود: چنانچه دانشگاه های وزارت علوم و بهداشت به هم نزدیک شوند، توسعه فناوری پیشرفت خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین وطن پور در نشستی که امروز با حضور اساتید دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و دانشگاه صنعتی شریف به منظور توسعه همکاری های مشترک در حوزه فناوری های توانبخشی در بیمارستان رفیده برگزار شد، یکی از اهداف دفتر توسعه سلامت وزارت بهداشت را نزدیک شدن دانشگاه های وزارت علوم و بهداشت دانست و گفت: نزدیکی بیشتر این دانشگاه ها باعث پیشرفت در توسعه فناوری می شود و باید به جایی برسیم که اساتید وزارت های علوم و بهداشت با هم در بیمارستان ها کار کنند.

وی با اشاره به تعیین آمایش دانشگاهی بر اساس توانمندی ها گفت: دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی را به دلیل امکانات آن قطب توانبخشی قرار داده و مورد حمایت قرار می دهیم.

مدیر دفتر توسعه سلامت وزارت بهداشت با بیان اینکه در حوزه توانبخشی نیازهای بسیاری داریم و در عین بی توجهی به این حوزه بودجه مان را بیشتر به سمت درمان معطوف کرده ایم، اظهار کرد: همچنین افراد نخبه بیشتر به سمت رشته های تخصصی پزشکی رفته اند و رشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت نزدیکی دانشگاه های وزارتین علوم و بهداشت برای توسعه فناوری

ضرورت نزدیکی دانشگاه های وزارتین علوم و بهداشت برای توسعه فناوری