مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 09:202019-10-16اجتماعي

خدمات دهی موکب آستان مقدس امامزادگان در مرز مهران ادامه دارد


پخت نان و توزیع آب و غذای گرم بخشی از خدمات موکب آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه اوقاف در مرز مهران به زائران اربعین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر موکب آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه با همکاری 6 استان خراسان شمالی، گیلان، ایلام، سمنان، آذربایجان غربی و گلستان در زمینه های رفاهی (راه اندازی نانوایی، توزیع آب آشامیدنی و غذای گرم و اسکان زائران)، فرهنگی (توزیع نقشه، سربند، شال و.

) و مذهبی (قرائت زیارت عاشورا، اقامه نماز جماعت و .

) خدمات خود را به زائران پیاده اباعبدالله الحسین(ع) ارائه می کند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گلستان در این خصوص گفت: خدمت رسانی به زائران پیاده حرم امام حسین(ع) در موکب آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مستقر در مرز مهران از 15 مهر آغاز شده و تا یک هفته پس از اربعین هم ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد خاطرنشان کرد: با راه اندازی نانوایی این موکب از همان روزهای ابتدایی توسط اصحاب وقف و خادمین بقاع متبرکه روزانه بیش از سه هزار قرص نان پخت و بین زائران پیاده حرم امام حسین(ع) توزیع شد و این خدمت رسانی همچنان ادامه دارد.

وی همچنین از توزیع بیش از 240 هزار آب معدنی از محل موقوفات و خیران بین زائران پیاده حرم حسینی(ع) در موکب آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مستقر در مرز مهران خبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات دهی موکب آستان مقدس امامزادگان در مرز مهران ادامه دارد

خدمات دهی موکب آستان مقدس امامزادگان در مرز مهران ادامه دارد