مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 10:092019-10-16فرهنگي

«رمانتیسم عماد و طوبا» به زودی جلوی دوربین می رود


«رمانتیسم عماد و طوبا» دومین فیلم بلند سینمایی کاوه صباغ زاده به تهیه کنندگی مهدی صباغ زاده و با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تا 2 هفته آینده جلوی دوربین می رود.

- رمانتیسم عماد و طوبا دومین فیلم بلند سینمایی کاوه صباغ زاده به تهیه کنندگی مهدی صباغ زاده و با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تا 2 هفته آینده جلوی دوربین می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، کاوه صباغ زاده در آستانه آغاز فیلمبرداری دومین فیلم خود گفت: پیش تولید رمانتیسم عماد و طوبا از 3 ماه پیش آغاز شد.

تقریبا در اواخر این مرحله هستیم و فیلم را در نهایت 10 تا 15 روز آینده، کلید خواهیم زد.

وی بیان کرد: این فیلم از نظر پروداکشن، سنگین و پیچیده است به ویژه آنکه درآمدن فضای فیلم نیاز به حجم بالایی از جلوه های ویژه بصری دارد.

صباغ زاده درباره نزدیک بودن فضای این فیلم به ایتالیا ایتالیا گفت: فیلم از نظر فرم، شبیه به آن فیلم است اما نسبت به آن، از نگاه امیدوارانه تر و دنیای فانتزی تری برخوردار است.

این کارگردان درباره دغدغه اش در دستیابی به کیفیت مطلوب و مشکلات رایج آثار فانتزی سینمای ایران در باوراندن فضا به مخاطب امروزی، عنوان کرد: یکی از دلایلی که زمان زیادی صرف پیش تولید فیلم شده است، همین دغدغه کیفی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رمانتیسم عماد و طوبا» به زودی جلوی دوربین می رود

«رمانتیسم عماد و طوبا» به زودی جلوی دوربین می رود