مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 10:162019-10-16اجتماعي

کارگاه آموزشی توانمندسازی انجمنهای علمی علوم انسانی برگزار می شود


به همت پژوهشکده مطالعات اجتماعی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی کارگاه آموزشی توانمندسازی انجمن های علمی علوم انسانی ایران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در حالی که علوم انسانی ایران در ابعاد مختلف (متن، استادان، روشها و الگوها، و.

) مشکلات متعددی دارد که مورد توجه کارشناسان بوده و برای رفع آن کلان پروژه ای از سوی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی تحت عنوان اعتلای علوم انسانی در این شرایط خاص با هزیته های بالا به اجرا در می آید، از ظرفیت های بالای انجمن های علوم انسانی کشور برای ارتقا و اعتلای علوم انسانی غفلت می گردد.

نیروهایی که داوطلبانه و با کمترین هزینه می توانند منشا برکات متعدد باشند.

در عین حال اکثر انجمن های علمی در ایران هنوز از ظرفیت های بالقوه و بالفعل خویش برای اعتلای علوم انسانی بهره نمی جویند که بخشی از این مشکل به ناآشنایی شیوه های فعالیت، هویت یابی، تقویت ارتباطات و .

انجمنی باز می گردد.

در صورت توانمند شدن انجمن های علمی علوم انسانی ظرفیت بالای آنها بهتر کشف و فعال شده و نقش آفرینی مضاعف در سطح ملی خواهند داشت.

سرفصل ها و محتوای دوره آموزشی: انتظارات نقش از انجمن علمی علوم انسانی و وضعیت موجود انجمن های علمی ایران نقش های چهارگانه حرفه ای، سیاستی، انتقادی و ترویجی انجمن های علم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه آموزشی توانمندسازی انجمنهای علمی علوم انسانی برگزار می شود

کارگاه آموزشی توانمندسازی انجمنهای علمی علوم انسانی برگزار می شود