مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 10:192019-10-16سياسي

ظرفیت های پذیرایی تا پایان بازگشت زائران در مرز خسروی فراهم است


عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: همه ظرفیتها در مرز خسروی فراهم شده و مردم با تمام توان برای میزبانی زوار پای کار آمده اند و تا ورود آخرین زائر به آنها خدمات رسانی می کنند.

- حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در حاشیه بازدید از مرز خسروی، به خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: از دیرباز مرز خسروی میزبان زوار سید الشهدا(ع) بوده است و امروز همه ظرفیتها در این مرز فراهم شده و مردم با تمام توان برای میزبانی زوار پای کار آمده اندو تا ورود آخرین زائر به آنها خدمات رسانی می کنند.

نماینده مردم سنقر و کلیایی با شکرگزاری نعمت بازگشایی مرز خسروی، بیان کرد: در حال حاضر امنیت کامل بر مرز خسروی حاکم است و زیرساختهای راه و امکانات رفاهی فراهم شده است.

حجت الاسلام حسینی کیا با تاکید بر اینکه مرز خسروی نزدیک ترین راه دسترسی به عتبات عالیات است، گفت: با توجه به قابلیت های فراهم شده در مرز خسروی زوار بهتر است این مرز را برای تردد انتخاب کنند.

وی افزود: به گواه تاریخ مردم کرمانشاه از دیرباز میزبانان خوبی برای زوار سید الشهدا(ع) بودند و مشهور است که کرمانشاه شهر دو دانگ و چهار دانگ است به این معنا که چهاردانگ آن برای میزبانی از زوار وقف سید الشهدا(ع) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های پذیرایی تا پایان بازگشت زائران در مرز خسروی فراهم است

ظرفیت های پذیرایی تا پایان بازگشت زائران در مرز خسروی فراهم است