مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 10:232019-10-16سياسي

قرار گرفتن ایران در جایگاه سوم دنیا با تدوین 100 استاندارد ملی نانو


مدیرکل نظارت بر اجرای استاندارد معیارهای مصرف انرژی و محیط زیست سازمان ملی استاندارد از برگزاری جشن تدوین صدمین استاندارد فناوری ملی نانو در هفته گذشته خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، پریچهر قزلباش ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، با اشاره به اقدامات انجام شده در سازمان ملی استاندارد، اظهار داشت: در سازمان ملی استاندارد به موضوع حلال بودن کالا ورود پیدا کردیم که برای مردم ما بسیار حائز اهمیت است.

وی با اعلام اینکه سازمان ملی استاندارد به مبحث نانو ورود پیدا کرده است، بیان داشت: با همکاری و تلاش جوانان با استعداد کشورمان توانستیم در زمینه نانو رتبه سوم را از منظر تدوین استانداردها و رتبه چهارم را از نظر فناوری های آن کسب نماییم.

مدیرکل نظارت بر اجرای استاندارد معیارهای مصرف انرژی و محیط زیست سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه در موضوع انرژی و محیط زیست 90 استاندارد اجباری را به عهده داریم، مطرح کرد: در این راستا صنایع انرژی بر را شناسایی می کنیم.

قزلباش با تأکید بر اینکه اگر بتوانیم بخشی از صادرات کالای حلال را بر عهده بگیریم نیاز ما به فروش نفت تا حد زیادی کاهش می یابد، تبیین کرد: اگر بتوانیم پنج درصد از گردش مالی صادرات جهان در این موضوع را برعهده بگیریم 125 میلیارد دلار درآم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرار گرفتن ایران در جایگاه سوم دنیا با تدوین 100 استاندارد ملی نانو

قرار گرفتن ایران در جایگاه سوم دنیا با تدوین 100 استاندارد ملی نانو