مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 10:262019-10-16پزشكي

اخذ مجوز جذب 2000 عضو هیات علمی/ نیاز به جذب 10 هزار نفر در سال های آتی


معاون آموزشی وزارت بهداشت از اخذ مجوز جذب حدود 2000 عضو هیات علمی خبر داد و گفت: فرایند جذب این افراد به زودی آغاز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر باقر لاریجانی با تاکید بر اینکه تربیت نیروی انسانی و جذب اعضای هیات علمی بر اساس نیازهای بومی و نقشه توسعه علمی دانشگاه ها یکی از اهداف مهم در برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی است، از طراحی نقشه جامع اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور با همکاری معاونت آموزشی وزارت بهداشت خبر داد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به جایگاه اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی در ارتقای آموزش عالی سلامت، گفت: ارتقا و توانمندسازی بدنه هیات علمی نظام سلامت یکی از اهداف مهم در برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی است.

لاریجانی با اشاره به بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی، اظهار کرد: جلب مشارکت اعضای هیات علمی دانشگاه ها در اجرای این بسته ها یکی از ارکان اصلی است که برای ایجاد تحول در آموزش عالی سلامت باید مدنظر قرار گیرد و تنها با مشارکت همکاران هیات علمی است که می توان امید داشت این برنامه ها در بدنه دانشگاه ها نهادینه شود.

وی خاطرنشان کرد: تربیت نیروی انسانی حوزه علوم پزشکی باید براساس نیازهای واقعی جامعه صورت گیرد و حتی لازم است ترتیبی اتخاذ شود تا نیروی انسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ مجوز جذب 2000 عضو هیات علمی/ نیاز به جذب 10 هزار نفر در سال های آتی

اخذ مجوز جذب 2000 عضو هیات علمی/ نیاز به جذب 10 هزار نفر در سال های آتی