مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 10:472019-10-16سياسي

حضور نیرو های ارتش در مرز های کشور به معنی وجود تهدید نیست


فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در تیپ 71 پیاده مکانیزه صاحب الزمان (عج) اظهار داشت: حضور نیرو های ارتش در مرز های کشور به معنی وجود تهدید نیست بلکه برای امنیت بیشتر در مرزهای ایران اسلامی است - مرکز کرمانشاه امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در تیپ 71 پیاده مکانیزه صاحب الزمان (عج) اظهار داشت امروز هم در مناطق شرقی و هم در غرب کشور مسئولیت حراست و حفاظت از مرز های ایران اسلامی را بر عهده دارد.

وی افزود: حضور نیرو های ارتش در مرز های کشور به معنی وجود تهدیدات نیست بلکه برای امنیت بیشتر ایران اسلامی و جلوگیری از هرگونه تهدیدی علیه تمامیت ارضی کشور می باشد.

امیر حیدری با اشاره به بازگشایی مرز خسروی تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش با قابلیت ها و امکانات خود در مرز خسروی امکان سفری ایمن و بی خطری را برای زوار ابا عبدالله الحسین علیه السلام فراهم نموده است تا مردم در کمال امنیت و آرامش این سفر زیارتی خود را انجام دهند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اذعان داشت: ایجاد بیمارستان صحرایی در مرز، ایجاد پل هوایی کرمانشاه، خسروی جهت اورژانس هوایی، پایش 24 ساعته منطقه بوسیله بالن هوایی، استقرار امکانات و نیرو های امنیتی ارتش در مرز، فراهم کردن تسهیلات جهت خدمت به مردم از فعالیت های نیروی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور نیرو های ارتش در مرز های کشور به معنی وجود تهدید نیست

حضور نیرو های ارتش در مرز های کشور به معنی وجود تهدید نیست