مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 11:022019-10-16اقتصادي

شریعتمداری اعلام کرد: اجرای جدی قانون استخدام معلولان


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تشکیل کمیته ای برای اجرای قانون جامع حمایت از معلولان به ریاست معاون اول رییس جمهوری گفت: براساس آنچه در نخستین جلسه این کمیته مطرح شد قانون سه درصد استخدام معلولان در بخش های دولتی در حال انجام است و با رفع برخی .

- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تشکیل کمیته ای برای اجرای قانون جامع حمایت از معلولان به ریاست معاون اول رییس جمهوری گفت: براساس آنچه در نخستین جلسه این کمیته مطرح شد قانون سه درصد استخدام معلولان در بخش های دولتی در حال انجام است و با رفع برخی مشکلات این قانون به صورت جدی تر اجرا خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ظهر امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی زنان روستایی اظهار کرد: زنان روستایی یکی از مهمترین عوامل تولید کشور هستند و در مدت فعالیت دولت تدبیر و امید تمام تلاش دولت در مسیری بوده تا از ظرفیت زنان روستایی به ویژه زنان سرپرست خانوار در حوزه تولید استفاده شود.

وی گفت: در جلسه امروز هیأت دولت گزارشی در این زمینه ارائه شد که براساس آن در حوزه مشاغل خانگی قریب به 60 درصد مربوط به زنان روستایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتمداری اعلام کرد: اجرای جدی قانون استخدام معلولان

شریعتمداری اعلام کرد: اجرای جدی قانون استخدام معلولان