مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 13:292019-10-16سياسي

7 میلیون بطری آب معدنی در مرز مهران ذخیره شده است


استاندار ایلام از ذخیره سازی 7 میلیون بطری آب معدنی در مرز مهران خبر داد و گفت: با همکاری بنیاد مستضعفان و بنیاد برکت واحدهای سیار آب سرد کن و بسته بندی در این مرز مستقر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم سلیمانی دشتکی در پایانه مرزی مهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به آغاز موج بازگشت زائران، تقویت موکب ها و ناوگان حمل و نقل عمومی برای خدمت رسانی در حال اجرا است.

وی گفت: 7 میلیون بطری آب معدنی برای موج برگشت ذخیره شده و با همکاری بنیاد مستضعفان و بنیاد برکت واحدهای سیار آب سرد کن و بسته بندی مستقر هستند.

استاندار ایلام تاکید کرد: ارگان های مختلف مانند ارتش، سپاه، هلال احمر و .

باید تلاش کنند موکب و سوله دائمی داشته باشند تا در طول سال برای ذخیره و انبار از آن استفاده شود و در اربعین نیز به عنوان موکب مورد استفاده قرار گیرد.

استاندار ایلام درباره اقدامات انجام گرفته برای اربعین امسال، گفت: امسال برای اولین بار مسیر پایانه ی برکت، پل زائر و پارکینگ اربعین جداسازی شد و تمام موکب ها به صورت مجتمع و پراکنده در طول مسیر ایلام تا پایانه مهران مستقر هستند.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود بعد از اربعین حسینی شاهد موج بازگشت از 300 تا 400 هزار نفر در شبانه روز باشیم، خاطرنشان کرد: با وجود حجم عظیم جمعیت در این زمینه مشکل امنیتی ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 میلیون بطری آب معدنی در مرز مهران ذخیره شده است

7 میلیون بطری آب معدنی در مرز مهران ذخیره شده است