مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 14:032019-10-16اجتماعي

همایش استانی پیوند اولیاء و مربیان استان در گرمسار


همایش استانی پیوند اولیاء و مربیان استان با حضور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در گرمسار برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز سمنان، در این همایش رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش به جایگاه مهم و تاثیرگذار انجمن های اولیاء و مربیان در مدارس موفق و با راندمان بالا در کشور اشاره کرد و گفت: در برنامه وزارت آموزش و پرورش در توسعه انجمن های اولیاءو مربیان به دنبال افزایش همکاری، مشارکت خانواده ها در مدارس و تصمیم گیری ها هستیم تا بهترین شرایط را با همکاری والدین برای یادگیری دانش آموزان ایجاد کنیم.

نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی هم توسعه فضاهای آموزشی در کنار حوزه نرم افزار در بخش آموزش و پرورش را مهم برشمرد و گفت:13 مدرسه جدید با اعتبار 27 میلیارد تومان در گرمسار، ایوانکی و آرادان احداث می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان هم به توجه بیشتر در سیستم آموزشی به حوزه انجمن های اولیاءو مربیان تاکید کرد و افزود: امسال 20 درصد مدارس استان، انتخابات انجمن اولیاء و مربیان خود را به صورت الکترونیکی برگزار کردند.

در ادامه نیز از برترین های استانی و فعال در انجمن های اولیاءو مربیان استان سمنان و شهرستان گرمسار با هدایایی تجلیل و قدر دانی شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش استانی پیوند اولیاء و مربیان استان در گرمسار

همایش استانی پیوند اولیاء و مربیان استان در گرمسار