مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 14:242019-10-16اجتماعي

اجرای طرح بازسازی و تعمیر وسایل بازی بوستان های کهریزک


معاون خدمات شهری شهرداری کهریزک از اجرای طرح بازسازی و تعمیر وسایل بازی بوستان های این شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید فروغی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اجرای طرح بازسازی و تعمیر وسایل بازی بوستان های کهریزک خبر داد و اظهار داشت: باتوجه به تاکید شهردار کهریزک مبنی بر ارتقای کیفیت خدمت رسانی به شهروندان، بهسازی وسایل بازی و مبلمان شهری بوستان های محلی کهریزک آغاز شد.

فروغی در تکمیل این خبر گفت: در بازدید های میدانی از بوستان های شهر، وسایل بازی و مبلمان های معیوب و فرسوده شناسایی شد و در مرحله اول تعویض و مرمت تجهیزات بوستان های معراج و آفتاب از سوی نیروهای واحد تاسیسات معاونت خدمات شهری به اجرا در آمده است.

معاون خدمات شهری شهرداری کهریزک بیان داشت: این طرح با هدف افزایش کمیت و کیفیت تجهیزات بوستان ها و جلب رضایت اهالی محلات شهر تا پایان مهرماه در تمامی بوستان های شهر کهریزک نیز اجرا می گردد.

وی خاطرنشان کرد: اهالی محلات که متقاضی بهسازی وسایل بازی و تجهیزات بوستان های محل سکونت خود هستند می توانند، درخواست خود را از طریق نیروهای معاونت خدمات شهری یا سامانه 137 اعلام کنند تا وسایل بازی و مبلمان شهری واقع در بوستان ها برای افزایش رضایت و رفاه اهالی بهسازی و تعمیر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح بازسازی و تعمیر وسایل بازی بوستان های کهریزک

اجرای طرح بازسازی و تعمیر وسایل بازی بوستان های کهریزک