مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 19:412019-10-16اقتصادي

برای303نفردربخش روستایی عشایری فیروزکوه اشتغال ایجاد شده است


دربخش اشتغال روستایی عشایری با تصویب 16 طرح مبلغی بالغ بر 104 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره پرداخت و برای 303 نفر اشتغال ایجاد شده است .

- فیروزکوه- فرماندار فیروزکوه گفت: دربخش اشتغال روستایی عشایری با تصویب 16 طرح مبلغی بالغ بر 104 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره پرداخت و برای 303 نفر اشتغال ایجاد شده است .

مهدی یوسفی جمارانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این شهرستان در بحث جذب اعتبارات اشتغال خانگی موفق عمل کرده است و بر اساس ارزیابی های صورت گرفته رتبه نخست استان تهران را کسب کرد.

یوسفی جمارانی گفت: در راستای برنامه ‏های اقتصادی و اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص سیاست ‏های اقتصاد مقاومتی، ساماندهی کسب و کارهای خرد و کوچک از مهمترین سیاست های دولت تدبیر و امید در شهرستان فیروزکوه می باشد.

فرماندار فیروزکوه افزود: توسعه کسب و کار های خرد و کوچک با هدف کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار می تواند نقش مهمی در افزایش تولید ناخالص ملی و رونق تولید ایفا کند.

وی با بیان اینکه در همین راستا فیروزکوه در استان تهران موفق به کسب رتبه نخست در جذب اعتبارات مشاغل خانگی شد افزود: در این شهرستان در سال 97 با صدور مجوز برای 1400 نفر از متقاضیان مشاغل خانگی و تصویب 750طرح، مبلغ 54میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای303نفردربخش روستایی عشایری فیروزکوه اشتغال ایجاد شده است

برای303نفردربخش روستایی عشایری فیروزکوه اشتغال ایجاد شده است