مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 20:352019-10-16سياسي

اساس اسلام محبت به اهل بیت(ع) است/حب الحسین(ع)عامل تجمع اربعین


سخنران بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به پیام همایش بزرگ اربعین، گفت: اساس دین اسلام محبت به اهل بیت(ع) به خصوص امام حسین(ع) است که در واقع پیاده روی اربعین بروز همین محبت ها محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، حجت الاسلام سید حسن پور موسوی با اشاره به اهداف اربعین حسینی، ابراز کرد: آن چیزی که همه را گرد هم در اربعین حسینی جمع کرده همانا شعار این گردهمایی بزرگ یعنی حب الحسین یجمعنا است یعنی ارادت و علاقه به امام سبب شده تا اینگونه همه مردم جهان در زیر چتر اباعبدالله(ع) و اهل بیت(ع) جمع شوند حقیقتا این محبت دارای جایگاهی بلند است که اسلام فرمود، دین اصلا مگر بجز محبت به دوست داران و از آن طرف بغض و کینه به دشمنان، چیز دیگری هم است؟ این است که ما اربعین در حقیقت اشدا علی الکفار و رحما بینهم را به ظهور می رسانیم.

وی با بیان اینکه در زمینه محبت احادیث زیادی بیان شده اما باید گفت اگر محبت ما به حدّ نصاب رسید قطعاً آثار و برکات این محبت در اجتماع و زندگی انفرادی ما هویدا خواهد شد، ابراز کرد: اولین سوال در قیامت درباره حبت به اهل بیت(ع) است لذا امام زمان(عج) می فرمایند هرکاری می کنید خودتان را به منبع محبت اهل بیت(ع) برسانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساس اسلام محبت به اهل بیت(ع) است/حب الحسین(ع)عامل تجمع اربعین

اساس اسلام محبت به اهل بیت(ع) است/حب الحسین(ع)عامل تجمع اربعین