مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 21:012019-10-16اقتصادي

تولید بیش از 90000 تن راتون در اراضی کشاورزی استان گیلان


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با اشاره به کشت دوم محصولات در اراضی این استان گفت: در اراضی شالیزاری استان گیلان محصولات مختلفی ازجمله کلزا و بیش از 90 هزار تن راتون تولید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، علی درجانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کشت دوم زمین های کشاورزی باعث افزایش اشتغال در گیلان می شود، اظهار کرد: زمین های کشاورزی در استان گیلان دارای ظرفیت خوبی به لحاظ کشت دوم بوده و کشاورزان با انجام این کار و کاشت محصولات مختلف کشاورزی می توانند موجب اشتغال برای جوانان شده و باعث رونق اقتصادی منطقه شوند.

وی با اشاره به فواید کشت دوم در زمین های کشاورزی گفت: انجام این کار باعث افزایش بهره وری زمین های کشاورزی، از بین بردن علف های هرز، کنترل بسیاری از آفت ها، رشد کیفی محصولات کشاورزی تولیدشده و افزایش درآمد برای خود و خانواده می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با تأکید بر برنامه ریزی جهاد کشاورزی استان گیلان برای تولید دانه روغنی کلزا، بیان کرد: بر اساس مطالعات و کارهای کارشناسی انجام شده توسط سازمان جهاد کشاورزی امسال برنامه ویژه ای برای تولید دانه روغنی کلزا و همچنین در 30 هکتار از اراضی کشاورزی انواع حبوبات کاشته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از 90000 تن راتون در اراضی کشاورزی استان گیلان

تولید بیش از 90000 تن راتون در اراضی کشاورزی استان گیلان