مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 21:102019-10-16سياسي

تولید روزانه 200 دقیقه برنامه زنده رادیویی در مسیر عشق


رادیو سمنان با تولید روزانه 200 دقیقه برنامه زنده روایتگر لحظه های ناب عاشقان سالار شهیدان (ع) در مسیر پیاده روی اربعین است.

- رادیو سمنان با تولید روزانه 200 دقیقه برنامه زنده روایتگر لحظه های ناب عاشقان سالار شهیدان (ع) در مسیر پیاده روی اربعین است.

حجت الله یحیایی، نویسنده و تهیه کننده رادیو سمنان که در نزدیکی کربلای معلی مستقر است، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس استان سمنان با اشاره به تولید و پخش روزانه 200 دقیقه برنامه زنده رادیویی در این ایام اظهار کرد: این تولیدات علاوه بر پخش از شبکه های رادیویی استان های سراسر کشور، به صورت جداگانه نیز برای شبکه های رادیویی اربعین و زیارت پخش می شود.

وی افزود: از بدو استقرار و در طول چهار روز فعالیت این گروه، تاکنون بالغ بر 500 دقیقه برنامه رادیویی ویژه این ایام تولید و از شبکه های استانی مراکز سراسر کشور پخش شده است.

یحیایی یادآور شد: با توجه به رسالت کاری گروه برنامه ساز و با عنایت به سیاست های ستاد اربعین صداوسیما، علاوه بر تولید و پخش ویژه برنامه رادیویی در مسیر عشق که در دو نوبت صبحگاهی و شبانگاهی به مدت 60 دقیقه از عمود 1120 و محل استقرار موکب رسانه ای فجر تهیه و پخش می شود، گزارشگران رادیویی مستقر در این موکب نیز شور و حال زائران اباعبدالله الحسین (ع) از استان های مختلف کشور ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 200 دقیقه برنامه زنده رادیویی در مسیر عشق

تولید روزانه 200 دقیقه برنامه زنده رادیویی در مسیر عشق