مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 04:362019-10-17ورزشي

باخت مدعی در خانه/شاگردان خورشیدی همچنان در کما


تیم فوتبال شهرداری بندرعباس مقابل میهمان خود باختی دیگر را در کارنامه اش ثبت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، نماینده استان در لیگ دسته دو کشور از هفته پنجم این رقابت ها و از ساعت 15:30 در ورزشگاه خلیج فارس به دیدار ملی حفاری اهواز رفت.

شاگردان خورشیدی در این دیدار و در دقیقه 12 توانستند توسط علی اسلامی به اولین گل خود دست یابنداما در ادامه و در دقیقه 30 دروازه این تیم مقابل حریف اهوازی باز شد تا کار به تساوی بکشد و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم باز هم در دقایق ابتدایی بازی این تیم شهرداری بود که توانست توسط هادی دهقانی به گل دوم خود برسد تا خیلی زود شهرداری باز هم از میهمان خود پیش بیفتد.

اهوازی ها که برای باختن پا به این مسابقه نگذاشته بودند تمام سعی و تلاش خود را کردند تا بتوانند با دست پر بندرعباس را ترک کنند و این تلاش آنها نتیجه داد و مهاجمان این تیم در دقیقه 63 و 85 دو بار دیگر دروازه شهرداری را گشودند تا در نهایت این دیدار با حساب 3 بر 2 به نفع میهمان به پایان برسد.

در سایر دیدارهای هفته پنجم چوکای تالش و سردار بوکان توانستند مقابل حریفان خود به برتری برسند و شهرداری بم نیز در خانه به تساوی با بعثت کرمانشاه رضایت داد و سه دیدار دیگر نیز فردا برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باخت مدعی در خانه/شاگردان خورشیدی همچنان در کما

باخت مدعی در خانه/شاگردان خورشیدی همچنان در کما